Make your own free website on Tripod.com

LogoTersayang

siapa kami

sejarah UitMPerlis

Aktiviti kami

tengok album....

message board tempak lepak


email la kat DBSDOTNET

tengok siapa ada dalam buku tamu

sign buku tamu sikit!


DBSDOTNET
Jika ada peluang mana korang pilih?




Current Results

smart is beautiful

DBSDOTNET POOL
Semester berapa paling korang suka?



Current Results

UPDATE 15 NOV Y2K

 

Hakcipta terpelihara copy mengcopy tidak dibenarkan DBSDOTNET2000 Sponsored by www.Tripod.com

 

Universiti Teknologi Mara

 

Laman nie DBSDOTNET sedikan sebagai satu cara anda nak hilang boring. Benda nie pun DBSDOTNET dapat ilham dari Homepage dari Malaysia gak. Terima kasih diucapkan kepada Pencetus Ilham nie.Jadi korang boleh bagi idea yang mana kami  sediakan tempat untuk korang tuliskan hasil nukilan  korang yang terbaik .....Apa yang perlu anda lakukan ialah sambungkan sahaja cerita yang sekerat kat bawah tu dengan idea-idea gila-gila tu..Cerita tu sebenarnya cerita betul sekerat jealah..korang pandai pandai la tambah sendiri key!!! Semoga berjaya, berapa banyak korang la...

 

           Midnight Di UiTM

         

      Disuatu malam..midnight dah pun sebenarnya.Anda pasti tak percaya kalau tak mengalaminya sendiri. Dalam keadaan dingin malam  pada pukul 2:35 pagi di dalam bilik di salah sebuah Kolej di UiTM Perlis,kedengaran suara pelajar bergelak ketawa..lepas tu senyap.bergitulah berikutnya. gelak,senyap..gelak ,senyap.. gelak,senyap.Kedengaran juga bunyi gelak ejek- mengejek dari bilik yang sama. Apa yang dibuatnya oleh pelajar di dalam bilik itu Tidak pun  diketahui oleh warga kolej yang lain.Yang pastinya terdapat 6 orang pelajar di dalam bilik itu.2 daripadanya tidur lena  berdekuran.Seorang lagi dengan meniarap hanya memerhati sahaja kengkawan yang lain meneruskan aktiviti.Hanya 3 sahaja yang meneruskan aktiviti dimalam itu.Tiba-tiba  pintu yang dikunci diketuk beberapa kali.Saidi (bukan nama sebenar) yang merupakan salah seorang yang terlibat dalam aktiviti itu berkata."sapa tu?". Apenan (bukan nama sebenar jugak berkata)"Sekejap-sekejap..nak bukak la nie rilex dulu.."Krekkkk!!!!..... dan....................................................................................................................... 

..................................................................................................

....................................................................................................

 

 

Apa yang akan berlakus seterusnya? Apa yang korang perlu buat klik kat bawah untuk meneruskan sambungan cerita tu..Okey!!!

 

Jom Tulis     Baca Nukilan Orang Lain

 

 

 

 

 

 

PUISI

 

Kalau rasa nak sambung puisi kira cam sajak atau korang sendiri punya puisi bolehla bubuh kat sini...

 

Nun jauh disana,

Burung-burung berterbangan,

lalat-lalat berkeliaran

nyamuk-nyamuk berkawanan,

ku sangkakan emas,

ku pergi dekat,

..............................

................................

 

Hantar Puisi       Baca Orang Lain Punya.

Terima kasih..!!

Tanpa keberanian tidak bermakna akan perjuangan..

Tanpa pengorbanan tidak bermakna akan kehidupan..

 

 

 


History Lifestyle Lifestyle2 UiTM Perlis Organisasi Aktiviti Gambar1 Gambar2  KedaiKopi SignGuestBook1 LihatGuestBook1 Signguestbook2 LihatGuestBook2 SenaraiPelajarDBS Webmaster  Nukilan

DSAI